JLabs.MagicLine.Podminky
Dodací podmínky ze strany JLabs
Neřešíme na tomto místě připojení k Internetu a instalaci firewallu, to je případně zcela nezávislá
záležitost a není radno ji míchat do systému, který řeší core busines firmy.
Software bude odklonován z generické konfigurace R-centra, doplněn o řadu funkcí a přizpůsoben na míru.
V průběhu cca 6 týdnů. Další umírněný vývoj a přizpůsobování proběhnou v dalších měsících jako součást
servisu.
Implementace bude obsahovat všechny nutné komponenty i licence a nebude generovat náklady
na licence software třetích stran. Rozumí se, že koncové stanice jsou vybaveny licencemi na Windows
a pokud například používají MS Office, že mají licence i na tento balík. Klientská úloha VaxNt poběží na kterékoli
verzi Windows počínaje W95 na počítačích splňujících obvyklá kriteria na kancelářské práce. Doporučené rozlišení
monitorů je alespoň 800 x 600 a raději 1024x768. Monitory by tedy měly být aspoň 17" normální nebo aspoň
15" LCD.
Během této doby proběhnou aspoň tři seance napůl školení a napůl zácvik na úrovni zadavatele.
Vzniknou již použitelné seznamy uživatelů, artiklů, ceníky a další konfigurační data. Zácvik proběhne
právě s cílem, aby zápis těchto dat byl rutinně zvládnut.
Součástí dodávky je server obsahující vše nezbytné k provozu, dále neomezená licence na připojování
počítačů uvnitř firmy.
Servis na server se poskytuje podle preferencí uživatele za cenu 0-3% měsíčně z ceny dodávky a to v závislosti
na požadované promptnosti zásahu v případě havárie. 0% znamená servis placený případ od případu a uskutečněný podle
časových možností dodavatele. 3% odpovídá reakci do 4h kdykoli. Doporučená varianta je 2%, tedy vyřešení problému
v rámci pracovního dne, kdy k havárii došlo. Server se servisuje systémem výměna kus za kus. Stanice případně také,
závisí to na požadavcích.
Dodávka počítačů jako pracovních stanic je možná, není ale podmínkou. Spíše by se měl využít existující hardware.
Servis a splátkování stanic se řeší separátně a na aplikaci nezávisí.
Konfigurace se servisuje jako celek. Tedy včetně nastavení stanic tak, aby na nich aplikace uspokojivě fungovala.
Rozumí se, že na počítače se nebude instalovat žádný zbytečný software, který případně počítače znefunkční. Přepokládá
se prostě zdravý rozum a respekt k důležitosti systému pro provoz firmy.
Servis v kategorii 2% a výše zahrnuje již dálkovou správu a umírněné změny aplikace, přizpůsobení formulářů,
scénářů apod. Předpokládá se dostupnost po Internetu nebo aspoň modemem. Zálohování dat je zajištěno,
jejich transport mimo prostory firmy je ale možný jenom v případě nepřetržité konektivity k Internetu.
V tom případě budou záložní kopie každodenně uloženy v JLabs.
Placení pomocí dlouhodobých splátek je možné a je postaveno v zásadě na principu 48/36. Iniciální investice
provede se vším všudy JLabs, dodá server, aplikaci, nastaví stanice do provozuschopného stavu. Potom se během
36 měsíců zaplatí formou pravidelných splátek celkem 48/36 katalogové ceny. Platit se začíná okamžikem zprovoznění
na místě. Servis se platí poměrem podle katalogové ceny, ne tedy podle poměru 48/36. Poplatky za servis se
ale indexují každoročně inflací podle čísel ČSÚ za minulý rok. Poměr 48/36 odpovídá tomu, že čtvrtý rok provozu
je zisk pro JLabs. Školení a ad-hoc úpravy se platí zvlášť.
Příklad splátek. Řekněme, že investice do zasíťování, hardware, standardního i speciálního software je 250,000.-,
což je tedy jenom příklad pro konkrétnost, a že požadujeme promptnost zásahu v kategorii 2%. Potom splátky vycházejí 5,000 měsíčně na servis výměnným způsobem
a na správu systému. Dále (250,000 * (48/36) / 36), tj 9,260.-
Index kapitoly
Aktualizováno dne 20030616. Komentář: info@jlabs.cz